Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

Μητσοτάκης: Ένοιωσα ντροπή όταν πέρασα από έλεγχο σε αεροδρόμιο της Γερμανίας


Την ντροπή που ένιωσε εξέφρασε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, όταν στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης οδηγήθηκε σε συγκεκριμένο χώρο και υποβλήθηκε σε έλεγχο διαβατηρίου επί 20 λεπτά.
Σύμφωνα με την «Καθημερινή», ο κ. Μητσοτάκης, περιέγραψε την εμπειρία του αυτή, στην εκδήλωση «Responsibility to reform Europe» του Ινστιτούτου Μπρούγκελ.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «Ντράπηκα ως Έλληνας όταν στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης με πήγαν σε διαφορετικό χώρο ελέγχου, όπου περίμενα 20 λεπτά για τον έλεγχο διαβατηρίου».
Τις τελευταίες ημέρες επανήλθαν οι αυστηροί έλεγχοι στα γερμανικά αεροδρόμια, ώστε να περιοριστούν οι παράνομες αφίξεις που έχουν εντοπιστεί στο διάστημα Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2017, οι οποίες, σύμφωνα με το υπουργείο Εσωτερικών της Γερμανίας, ξεπερνούν τις 1.000.
Ωστόσο, στους συγκεκριμένους ελέγχους υποβλήθηκαν και αρκετοί Έλληνες πολίτες που έκαναν λόγο για χρονοβόρα διαδικασία και μεγάλη ταλαιπωρία.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.