Στα ύψη έχει φθάσει για άλλη μια φορά η ατμοσφαιρική ρύπανση στον Βόλο, μόλις ξεκίνησαν τα κρύα και κόσμος άρχισε να ανάβει τα τζάκια και τις ξυλόσομπες προκειμένου να ζεσταθεί.
Ο δείκτης μέτρησης αιωρούμενων σωματιδίων στον σταθμό του Βόλου για την καταγραφή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης χτύπησε πολλές φορές «κόκκινο» την τρέχουσα εβδομάδα, αφού οι συγκεντρώσεις έφθασαν μέχρι και τρεις φορές πάνω από τα ανώτατα επιτρεπόμενα όρια και μάλιστα ο ημερήσιος μέσος όρος την Τετάρτη, έσπασε το φράγμα των 50μgr/m3 για πρώτη φορά τη φετινή περίοδο.
Ο Βόλος τις νύχτες, μόλις πέφτει η θερμοκρασία, θυμίζει βρετανική πόλη από την αιθαλομίχλη και η μυρωδιά καμένου ξύλου είναι ιδιαίτερα έντονη, με αποτέλεσμα στον σταθμό μέτρησης ο δείκτης να καταγράφει διαρκείς υπερβάσεις των ανώτατων ορίων συγκεντρώσεων ΡΜ10.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.