«Το προσωπικό των ΕΔ και των ΣΑ, που προέρχεται από λαϊκές οικογένειες, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση και σήμερα να είναι απέναντι από το λαό», τονίζεται μεταξύ άλλων στο φυλλάδιο που κυκλοφόρησε το ΚΚΕ και η ΚΝΕ για την 44η επέτειο του Πολυτεχνείου
Το ΚΚΕ σε φυλλάδιό του για τα 44 χρόνια από τον ξεσηκωμό του Πολυτεχνείου, που απευθύνεται στο προσωπικό των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας, αναφέρει ότι "η χούντα υπηρέτησε το καπιταλιστικό σύστημα και τους σχεδιασμούς ΗΠΑ - ΝΑΤΟ. Η στρατιωτική δικτατορία ήταν καθεστώς της αστικής τάξης, διώξεων, βασανιστηρίων, δολοφονιών, εξορίας και φυλακίσεων. Αυτό το απέδειξε από την πρώτη μέρα" προσθέτοντας ότι "πάντα η αντιλαϊκή πολιτική πάει χέρι-χέρι με την ένταση της καταστολής".Επισημαίνοντας ότι "πηγή έμπνευσης και πάλης του λαού και της νεολαίας ήταν η αγωνιστική στάση ενάντια στη χούντα και ιδιαίτερα η αδιάλλακτη στάση των κομμουνιστών με την παράνομη δουλειά, καθώς και η ακλόνητη στάση τους στις φυλακές και τις εξορίες", αναφέροντας τα "ζωντανά επίσης αγωνιστικά παραδείγματα αγωνιστών, αξιωματικών του στρατού και του πολεμικού ναυτικού, αλλά και των φαντάρων και ναυτών που αντιστάθηκαν στη χούντα" το ΚΚΕ τονίζει ότι "αποτελεί δίδαγμα ότι το προσωπικό των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας που προέρχεται από λαϊκές οικογένειες, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση και σήμερα να είναι απέναντι από το λαό".
"Είναι αναφαίρετο το δικαίωμα του λαού να παλεύει για να ζήσει καλύτερα, χωρίς ντόπιους και ξένους εκμεταλλευτές, ενάντια στις αντιλαϊκές πολιτικές που τσακίζουν το λαό και φουσκώνουν τις τσέπες των λίγων. Αυτή είναι η πολιτική και της σημερινής κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, αλλά και της ΝΔ" σημειώνει το ΚΚΕ, καλώντας το προσωπικό των ΕΔ και των ΣΑ να απομονώσουν την "ναζιστική εγκληματική Χρυσή Αυγή" και να "γυρίσουν την πλάτη σε όσους και φέτος θα μιλήσουν για τα «καλά» της χούντας και θα υμνούν τους δικτάτορες".
Με το σύνθημα "Στηριχτείτε, εμπιστευθείτε το ΚΚΕ και την ΚΝΕ, Το Πολυτεχνείο ζει", στο φυλλάδιο του κόμματος σημειώνεται ότι "το συμφέρον του προσωπικού των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας που προέρχεται από λαϊκές οικογένειες, βρίσκεται στους κοινούς αγώνες με το εργατικό - λαϊκό κίνημα. Η ίδια πολιτική που εξοντώνει το λαό, χτυπάει και εσάς, το προσωπικό των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας".
«Δεν πρέπει ποτέ το προσωπικό των ΕΔ και των ΣΑ να στραφεί ενάντια στο λαό. Μαζί με το λαό και τη νεολαία να βροντοφωνάξουμε, «έξω το ΝΑΤΟ και οι βάσεις» αναφέρει το φυλλάδιο, καταλήγοντας: "Ούτε γη, ούτε νερό στους φονιάδες των λαών!".
http://www.protothema.gr/politics/article/730429/epeteios-polutehneiou-to-kke-evgale-fulladio-gia-to-prosopiko-ton-enoplon-dunameon-kai-ton-somaton-asfaleias-/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.