Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Υπό κατάληψη το Πολυτεχνείο - Σε συναγερμό η ΕΛΑΣ

Υπό κατάληψη το Πολυτεχνείο - Σε συναγερμό η ΕΛΑΣ
Υπό κατάληψη τελεί το Πολυτεχνείο. Ομάδα αντιεξουσιαστών προχώρησε το πρωί σε κατάληψη χώρων του ΕΜΠ στα ιστορικά κτίρια, επί της οδού Στουρνάρη, στο κέντρο της Αθήνας. Η κατάληψη του Πολυτεχνείου δύο ημέρες πριν τη 17η Νοεμβρίου, γίνεται, όπως αναφέρεται σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου, για να αποτραπεί η διαδικασία της κατάθεσης στεφάνων από πολιτικούς, αλλά και σε αλληλεγγύη των απεργών πείνας, μελών του Επαναστατικού Αγώνα.
Οι αντιεξουσιαστές κατέλαβαν το ίδρυμα, αμέσως μετά τη λήξη του φεστιβάλ που πραγματοποιήθηκε στον χώρο και ολοκληρώθηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα, ενώ έχουν κλείσει τις πόρτες για να μην εισέλθει κανείς. Παράλληλα έξω από το Πολυτεχνείο συγκεντρώθηκαν περίπου περίπου 300 άτομα της νεολαίας του ΚΚΕ, ζητώντας να μπουν για να ετοιμάσουν τον χώρο για τον εορτασμό της επετείου της εξέγερσης.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.