Την ικανοποίησή του για τη μεγάλη προσέλευση του κόσμου στις εκλογές για την ανάδειξη αρχηγού στον νέο φορέα της Κεντροαριστεράς, εξέφρασε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Χαίρομαι ειλικρινά που τόσοι πολίτες ψήφισαν στις εκλογές για το νέο φορέα. Οι ανοιχτές συμμετοχικές διαδικασίες είναι οξυγόνο για τη δημοκρατία», είναι το μήνυμα του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο Twitter.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.