Ένταση στο κέντρο της Αθήνας μεταξύ Πακιστανών και οπαδών του ΠΑΟΚ.
Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ βρίσκονται στην Αθήνα για τον αγώνα με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη, ενώ οι Πακιστανοί πραγματοποιούσαν πορεία στο κέντρο και χρειάστηκε η επέμβαση της αστυνομίας για να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.