«Καμπανάκι» για τις πολιτικές λιτότητας που εφαρμόζονται έκρουσε ξανά ο επικεφαλής του Γραφείου Προϋπολογισμού της Βουλής Παναγιώτης Λαργκόβας, μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα».
Συγκεκριμένα, μιλώντας για το κοινωνικό μέρισμα τόνισε ότι η μεγάλη πηγή των χρημάτων που θα δοθούν είναι από φόρους. Τόνισε ότι είναι καλό που ενισχύεται το εισόδημα κοινωνικής αλληλεγγύης, ωστόσο σημείωσε ότι αν το μέρισμα ήταν από ανάπτυξη τότε θα ήταν καλύτερα για όλους.
Παράλληλα, υπογράμμισε ότι αν συνεχιστεί αυτό η μεσαία τάξη θα μειώνεται και θα μπαίνει στα όρια της φτώχειας, καθώς όπως είπε με την πολιτική λιτότητας που ακολουθείται επιδεινώθηκε η θέση των αδύναμων οικονομικά καθώς και ότι η βοήθεια που τους δίνεται πρέπει να είναι μόνιμη και όχι περιστασιακή.
Ο κ. Λιαγκόρβας επανέλαβε ότι μετά την έξοδο από τα μνημόνια τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα, καθώς όπως είπε χαρακτηριστικά «δεν θα ανοίξουν οι κάνουλες. Οι συνθήκες θα βελτιωθούν σταδιακά» και πρόσθεσε ότι η λιτότητα θα συνεχίσει να υπάρχει».
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/727850/liargovas-den-uparhei-anaptuxi-me-upsili-forologia-/
Συγκεκριμένα, μιλώντας για το κοινωνικό μέρισμα τόνισε ότι η μεγάλη πηγή των χρημάτων που θα δοθούν είναι από φόρους. Τόνισε ότι είναι καλό που ενισχύεται το εισόδημα κοινωνικής αλληλεγγύης, ωστόσο σημείωσε ότι αν το μέρισμα ήταν από ανάπτυξη τότε θα ήταν καλύτερα για όλους.
Ο κ. Λιαγκόρβας επανέλαβε ότι μετά την έξοδο από τα μνημόνια τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα, καθώς όπως είπε χαρακτηριστικά «δεν θα ανοίξουν οι κάνουλες. Οι συνθήκες θα βελτιωθούν σταδιακά» και πρόσθεσε ότι η λιτότητα θα συνεχίσει να υπάρχει».
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/727850/liargovas-den-uparhei-anaptuxi-me-upsili-forologia-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.