«Ντρέπομαι γι' αυτό που έκανα»
Ο Μανόλο Χιμένεθ μίλησε για αρκετή ώρα στους παίκτες της ΑΕΚ πριν την πρωινή προπόνηση της Δευτέρας και εμφανίστηκε απόλυτα μετανιωμένος για τη χειρονομία του στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο.
Ο Ισπανός τεχνικός της ΑΕΚ αφού τοποθετήθηκε δημόσια ζητώντας συγγνώμη για την ενέργειά του, μίλησε για αρκετή ώρα στους παίκτες της ομάδας πριν την έναρξη της προπόνησης στα Σπάτα, τονίζοντας ότι η αντίδρασή του αυτή δεν εκπροσωπεί κανέναν στην ΑΕΚ και πως είναι κάτι για το οποίο ο ίδιος ντρέπεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.