«Διάβασα πριν από λίγο μία ακατανόητη και απολύτως προκλητική ανακοίνωση της ΝΔ εναντίον μου» τόνισε, πριν από λίγο, ο πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης, σημειώνοντας ότι είναι η δεύτερη φορά, μέσα σε λίγο καιρό, που το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης αναφέρεται στον ίδιο προσωπικά.
Η επίμαχη ανακοίνωση της ΝΔ ανέφερε ότι «η πρωτοφανής άρνηση του κ. Ν. Βούτση να επιτρέψει την πρόσβαση των βουλευτών σε έγγραφα που σχετίζονται με το σκάνδαλο Καμμένου και οι απειλές του Ν. Κοτζιά για τις ποινές που επισείονται σε περίπτωση δημοσίευσής τους, απλά επιβεβαιώνουν τον πανικό της κυβέρνησης. Τι άραγε έχουν να κρύψουν για μια διακρατική συμφωνία την οποία είχε εγκρίνει η Βουλή, χωρίς μεσάζοντες; Αυτό είναι ένα από τα ερωτήματα που έχουν οι πολίτες και θα υποχρεωθούν να απαντήσουν την Δευτέρα οι κύριοι Τσίπρας και Καμμένος».
Ο κ. Βούτσης τόνισε ότι «επαναλαμβάνω ότι είναι και ακατανόητη και προκλητική αυτή η ανακοίνωση διότι λέει ότι εγώ απαγορεύω την πρόσβαση των βουλευτών στα έγγραφα Καμμένου. Η ανακοίνωση αυτή έρχεται με καθυστέρηση τεσσάρων ωρών κι αφού χθες υπήρξε η Διάσκεψη των Προέδρων, κατά την οποία, για να μην πω ομοφωνία, ελήφθη η απόφαση με τεράστια πλειοψηφία» επισημαίνοντας ότι είναι, άλλωστε, γνωστές και η θέση του γραμματέα της ΚΟ της ΝΔ, Κώστα Τσιάρα και η θέση που εξέφρασε ο αντιπρόεδρος της Βουλής, Νικήτας Κακλαμάνης, για την κατάθεση απόρρητων εγγράφων από τον κ. Λοβέρδο στην Ολομέλεια. «Δεν μπορώ να αντιληφθώ αυτή την επίθεση» είπε ο πρόεδρος της Βουλής και συμπλήρωσε: «Δεν επιτρέπω και στον εαυτό μου να την ερμηνεύσει και παρακαλώ να το κρατήσετε αυτό».
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/248024/exallos-o-voytsis-me-nd-me-amfisvitei-os-proedro-tis-voylis
(πληροφορίες: ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.