Εξεταστική για τη θητεία του Παύλου Πολάκη και του Ανδρέα Ξανθού στο υπουργείο Υγείας θα κάνει η Νέα Δημοκρατία, σε περίπτωση που γίνει κυβέρνηση, προανήγγειλε ο αντιπρόεδρος του κόμματος, Άδωνις Γεωργιάδης.
Σε συνέντευξή του στα Παραπολιτικά δηλώνει ότι αποκλείει την παραμικρή εμπλοκή υπουργού στο θέμα της Novartis, ενώ σημειώνει ότι είναι τόσο περήφανος για τη θητεία του στο υπουργείο Υγείας «που όσο περισσότερο ο κ. Τσίπρας με λάσπη και ψεύτικες διαρροές προσπαθεί να μου προκαλέσει ζημία τόσο περισσότερο κερδίζω σε ψήφους».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.