Δύσκολη ήταν η νύχτα για τους κατοίκους της Μάνδρας, της Νέας Περάμου και της Μαγούλας, μετά τις καταστροφικές πλημμύρες που προκάλεσαν τον θάνατο 15 ανθρώπων και τον τραυματισμό άλλων 17.
Η κατάσταση παραμένει δύσκολη στην περιοχή της Μάνδρας, όπου εξακολουθεί η απάντληση λάσπης και νερών από τα υπόγεια, ενώ έχουν παραμένουν οι σοβαρές ζημιές που υπέστησαν υποδομές στα δίκτυα υδροδότησης και επικοινωνιών.
«Εκεί έχουν σταλεί όλες οι εθελοντικές ομάδες, οι πρόσκοποι, οι ομάδες διάσωσης και δεκάδες μηχανήματα για τη διάνοιξη των δρόμων και την αποκατάσταση της κυκλοφορίας» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υπεύθυνη Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας, Γ. Τσούπρα, η οποία επιπλέον σημειώνει ότι το σημερινό πρόβλημα με την επαπειλούμενη συνέχιση της καθόδου φερτών και άλλων υλικών από τους χείμαρρους, που ξεσπούν λόγω των βροχοπτώσεων, εστιάζεται στην αναζήτηση και εξεύρεση χώρου για την εναπόθεση αυτών των υλικών. Προσθέτει, δε, ότι από χθες το βράδυ η περιφέρεια προμήθευσε τη Δημοτική Κοινότητα Μάνδρας με 15.000 φιάλες νερό και αντίστοιχες ποσότητες φαγητού για τη σίτιση των πληγέντων.
Σε εξέλιξη είναι στο μεταξύ οι έρευνες για πέντε αγνοούμενους. Ένας κυνηγός μέσης ηλικίας αναζητείται στην ευρύτερη περιοχή της Μάνδρας. Ένας άλλος, του οποίου είχε δηλωθεί εξαφάνιση από τους οικείους του, βρέθηκε καλά στην υγεία του: Ο άνδρας αυτός εντοπίστηκε από τους πυροσβέστες μέσα στο ΙΧ αυτοκίνητό του κοντά στο σπίτι του, στην περιοχή Αγίου Ιωάννη Μάνδρας. Σώος βρέθηκε ακόμη ένας από τους αγνοούμενους στη Μάνδρα Αττικής: Πρόκειται για ηλικιωμένο άνδρα που μένει στην περιοχή Παλαιοχώρι. Ο ηλικιωμένος εντοπίστηκε από τους πυροσβέστες και όπως δήλωσε δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με την κόρη του, η οποία τον δήλωσε αγνοούμενο.
Οι 14 θάνατοι οφείλονται σε πνιγμό ή σε τραυματισμό από την πρωτοφανή κακοκαιρία, εκ των οποίων οι 12 ανασύρθηκαν από την Πυροσβεστική στην περιοχή της Μάνδρας, και οι δύο από το Λιμενικό στη θαλάσσια περιοχή και είναι επίσης κάτοικοι της Μάνδρας. Ο 15ος νεκρός, όπως διαπιστώθηκε από την προανάκριση της Ασφάλειας Δυτικής Αττικής, είναι ένας ηλικιωμένος, χειμερινός κολυμβητής ο οποίος πνίγηκε στην θαλάσσια περιοχή του Σκαραμαγκά, όπου είχε πάει για μπάνιο, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τους οικείους του.
(με επιπλέον πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.