Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

Η γκρίνια του Εμπίιντ, οι γιατροί και το γόνατο που πονάει ακόμη…

Εμπίιντ
Οι γιατροί τον αφήνουν συχνά εκτός αγώνων, εκείνος θέλει να παίζει, όμως η αλήθεια για τον Τζόελ Εμπίιντ φαίνεται πως είναι κάπου στην μέση…
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του γνωστού δημοσιογράφου, Κιθ Πόμπεϊ, οι Σίξερς είναι υπερπροστατευτικοί με τον Καμερουνέζο σέντερ, φοβούμενοι κάποια υποτροπή. Παρόλα αυτά, δεν ανησυχούν για κάτι χειρότερο, αφού θεωρούν πως με το πλάνο που εφαρμόζουν, ο παίκτης θα παραμείνει στην κατάσταση που όλοι θέλουν να βρίσκεται.
Από την πλευρά του, ο 23χρονος άσος μοιάζει με… θηρίο στο κλουβί, ωστόσο σε συζητήσεις που είχε πρόσφατα με μέλη του ιατρικού τιμ παραπονέθηκε για ενοχλήσεις στο αριστερό του γόνατο. Παράπονα, τα οποία αναμένεται να επηρεάσουν τους ανθρώπους των Σίξερς τόσο αναφορικά με τα… ρεπό του Εμπίιντ, όσο και με τα λεπτά συμμετοχής του στα επερχόμενα ματς.
O απόφοιτος του Κάνσας έχει ξεκινήσει εκπληκτικά τη σεζόν αφού σκοράρει κατά μέσο όρο 20,7 πόντους, μαζεύει 10,7 ριμπάουντ και μοιράζει 3,4 ασίστ σε 28,1 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.