Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017

Υπερψηφίστηκε η τροπολογία για ΕΔΟΕΑΠ

Υπερψηφίστηκε η τροπολογία για ΕΔΟΕΑΠ
Υπερψηφίστηκε από ΣΥΡΙΖΑ, Ν.Δ., ΔΗΣΥ, Ένωση Κεντρώων, ΑΝΕΛ και Ποτάμι η τροπολογία για τον ΕΔΟΕΑΠ. Η Χρυσή Αυγή ήταν το μόνο κόμμα που καταψήφισε. ενώ το ΚΚΕ δήλωσε «παρών».
Η τροπολογία είχε κατατεθεί στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας για την εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την κοινοτική οδηγία για την οργάνωση του χρόνου εργασίας των γιατρών του ΕΣΥ.






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.