Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

Στην αγορά για ψηλό η Χίμκι



Οι φόβοι για τον τραυματισμό του Τόμας Ρόμπινσον επιβεβαιώθηκαν, αφού ο δυναμικός σέντερ υπέστη κάταγμα στο χέρι. Στους τρεις μήνες υπολογίζεται η απουσία του, που φέρνει... μεταγραφή για τη Χίμκι.

Η ήττα από τη Φενέρμπαχτσε ήταν το μικρότερο κακό για τη Χίμκι, η οποία -κυρίως- έχασε τον Τόμας Ρόμπινσον σε εκείνο το παιχνίδι. Οι φόβοι, όπως αυτοί εκφράστηκαν αρχικά, επιβεβαιώθηκαν αφού ο θηριώδης σέντερ υπέστη κάταγμα στο χέρι, με την απουσία του να υπολογίζεται στους τρεις με τέσσερις μήνες.
Μία εξέλιξη που αλλάζει άρδην τα πλάνα του Γιώργου Μπαρτζώκα, ο οποίος καλείται πλέον να πορευτεί δίχως τον βασικό σέντερ του, σε ένα σημείο που η Χίμκι αναζητά την αγωνιστική ανάκαμψη μετά τις μαζεμένες τελευταίες ήττες στην EuroLeague. Ο ψηλός της ρωσικής ομάδας προσέφερε μέχρι στιγμής 11.4 πόντους, 7.8 ριμπάουντ και 1 κόψιμο ανά 19.3 λεπτά συμμετοχής στη διοργάνωση, αριθμοί που καθιστούν σαφές πόσο θα λείψει από την ομάδα του.
Έτσι, ο έμπειρος τεχνικός αναζητά πλέον μία ακόμη λύση (προσωρινής φύσεως) για να γεμίσει τη ρακέτα του για το χρονικό διάστημα στο οποίο ο Τόμας Ρόμπινσον θα παρακολουθεί τους αγώνες με πολιτικά, από την άκρη του πάγκου. Συν τοις άλλοις, δεν αποκλείεται να γίνει μία ακόμη μεταγραφική απόπειρα από τους "κυανοκίτρινους", για περιφερειακό παίκτη -όπως καταδεικνύει κι η... ερώτηση που έκαναν πριν από μερικές ημέρες για τον Μιντάουγκας Κουζμίνσκας.                                                                                                                                                                                            πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Euroleague/eb-news/Khimki/sthn-agora-gia-pshlo-h-ximki.4956910.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.