Για την επιστροφή του στη δράση μετά από πολύμηνη απουσία λόγω τραυματισμού, μίλησε ο Γάλλος πόιντ γκαρντ των Σαν Αντόνιο Σπερς, Τόνι Πάρκερ.
«Είχα πολλά συναισθήματα λόγω της επιστροφής μου. Λίγο ήθελα να κλάψω. Πάντα με ενθουσίαζε το κοινό των Σπερς. Είναι πολύ δύσκολο να περιγράψω αυτό το συναίσθημα. Είμαι ενθουσιασμένος και θέλω να ευχαριστήσω τους πάντες για την υποστήριξη τους. Ο οργανισμός του Σαν Αντόνιο, η πόλη και όλοι οι φίλαθλοι μου στέκονται πάντα. Ήταν ένα μεγάλο ταξίδι, όμως τώρα πέρασε», ανέφερε ο πολύπειρος άσος μιλώντας στο ESPN και τον Μάικλ Ράιτ.
Οι Σπερς κέρδισαν τη Δευτέρα τους Μάβερικς με 115-108 και ο Πάρκερ αγωνίστηκε μετά από πολύ καιρό για 14 λεπτά, έχοντας 6 πόντους και 4 ασίστ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.