Την ευθύνης της ήττας από τους Ορλάντο Μάτζικ ανέλαβε ο superstar των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ, Ράσελ Γουέστμπρουκ.
«Όλο αυτό ξεκινάει από μένα. Είναι δική μου ευθύνη να παρουσιαζόμαστε έτοιμοι να παίζουμε καλά και στις δύο πλευρές του παρκέ. Πρέπει να δούμε τι φταίει», ανέφερε αρχικά μιλώντας στην εφημερίδα «Oklahoman» ο πόιντ γκαρντ της ομάδας του Μπίλι Ντόνοβαν.
Ακολούθως, πρόσθεσε: «Αναλαμβάνω όλη την ευθύνη για ό,τι άσχημο συμβαίνει στην ομάδα. Όλο αυτό ξεκινάει από εμένα, όμως θα καταφέρουμε να ανατρέψουμε την κατάσταση».
Υπενθυμίζεται πως οι Θάντερ ηττήθηκαν τα ξημερώματα της Πέμπτης από τους Ορλάντο Μάτζικ με 121-108.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.