Στην Ρωσία άρχισε η κατασκευή των στρατηγικών πυρηνικών υποβρυχίων νέα γενιάς τύπου Borey-B, ανακοίνωσε ο επικεφαλής του γενικού επιτελείου των ρωσικών ενόπλων δυνάμεων Βαλέρι Γκερασίμοφ.
Ο ίδιος ανέφερε ότι τα υποβρύχια τύπου Borey άρχισαν ήδη να εντάσσονται στην δύναμη των ναυτικών στρατηγικών πυρηνικών δυνάμεων της χώρας, επισημαίνοντας ότι η ένταξη τους αυτή «μας έδωσε τη δυνατότητα να εκσυγχρονίσουμε τον στόλο των στρατηγικών πυρηνικών υποβρυχίων κατά 82%».
Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/πυρηνικά-υποβρύχια-νέας-γενιάς-κατασ/
ΠΗΓΗ:naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.