Τα προβλήματα υγείας δεν έχουν τέλος για τον Ζάρκο Πάσπαλι. Ο παλιός Σέρβος άσος που πέρασε για πολλά χρόνια από την Ελλάδα (όπου φόρεσε τη φανέλα του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού, του Αρη και του Πανιωνίου) υπέστη πρόσφατα νέο καρδιακό επεισόδιο, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο Σαν Αντόνιο.
Όπως έγραψε μάλιστα δημοσιογράφος των Σακραμέντο Κινγκς στο Twitter, ο Βλάντε Ντίβατς, παλιός συμπαίκτης του στην Εθνική Σερβίας (και νυν "αφεντικό" του αγωνιστικού τμήματος των "βασιλιάδων"), επισκέφτηκε τον 51χρονο Πάσπαλι ενώ ταξίδευε στη Νέα Υόρκη για τον χθεσινό αγώνα με τους Νικς.
Ο Πάσπαλι έχει προβλήματα με την καρδιά του εδώ και πολλά χρόνια. Το 2001, σε ηλικία μόλις 35 ετών υπέστη το πρώτο του καρδιακό επεισόδιο ενώ βρισκόταν ακόμα στην Αθήνα. Τον Ιούλιο του ίδιου έτους έπαθε το δεύτερο και δυστυχώς αυτά αποτέλεσαν απλά την αρχή της περιπέτειας για τον παλαίμαχο άσο.
Το ευχάριστο είναι ότι ο Πάσπαλι αναρρώνει μετά από μία μέρα παραμονής σε νοσοκομείο του Σαν Αντόνιο. Στο πλευρό του είναι εδώ και ημέρες ο Γκρεγκ Πόποβιτς, κόουτς των Σπερς και καλός φίλος του, ο οποίος τον φιλοξενεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.