Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών χθες ήταν η τελευταία μέρα χρήσης των χάρτινων εισιτηρίων - Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών όμως δίνει σαν τελευταία μέρα την 15η Νοεμβρίου
Συνεχίζεται η σύγχυση του επιβατικού κοινού αναφορικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο λόγω των αντικρουόμενων πληροφοριών από τους αρμόδιους, που περιπλέκουν αντί να αποσαφηνίζουν την κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Και όλα αυτά σε μία ακόμα δύσκολη μέρα αφού λόγω στάσης εργασίας εργαζομένων σήμερα οι συρμοί των Γραμμών 2 και 3 δεν κυκλοφορούν από την έναρξη λειτουργίας έως τις 09:00 το πρωί.Η Γραμμή 1 και όλα τα υπόλοιπα μέσα (Λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ) κινούνται κανονικά.Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, που για ακόμα μία φορά αποκλίνουν από τις δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού Χρήστου Σπίρτζη, χθες ήταν η τελευταία μέρα χρήσης των χάρτινων εισιτηρίων αφού από σήμερα αντικαθίστανται πλήρως από τα ηλεκτρονικά εισιτήρια των 1,40 ευρώ.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/728923/sunehizetai-i-sughusi-me-to-ilektroniko-eisitirio-alla-leei-o-oasa-alla-o-spirtzis/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.