Μαζί του ήταν και οι δύο κόρες του, αλλά και οι ποδοσφαιριστές της πρώτης ομάδας του Ολυμπιακού, Θανάσης Ανδρούτσος και Δημήτρης Νικολάου
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης μετέβη στη Δυτική Αττική προκειμένου να δει από κοντά τις καταστροφές που υπέστησαν οι κάτοικοι, της Μάνδρας, στις πρόσφατες πλημμύρες και σε δηλώσεις του τόνισε πως «αυτός που μας ενδιαφέρει, είναι οι ανάγκες των κατοίκων». Μαζί του ήταν και οι δύο κόρες του, αλλά και οι ποδοσφαιριστές της πρώτης ομάδας του Ολυμπιακού, Θανάσης Ανδρούτσος και Δημήτρης Νικολάου. Το παρών έδωσε και η Ακαδημία του Ολυμπιακού, με τον Κυριάκο Καραταΐδη, τον Τάσο Πάντο, τον Τάσο Θέο και ποδοσφαιριστές της Ακαδημίας, οι οποίοι βοήθησαν επίσης, μεταφέροντας υλικά αγαθά πρώτης ανάγκης.
«Δεν θα ήθελα να πω πολλά λόγια, ούτε ήρθαμε να εκμεταλλευτούμε για την προβολή μας αυτό που έχει γίνει στην πόλη. Εμάς, αυτό που μας ενδιαφέρει και το κάναμε από την πρώτη στιγμή, χωρίς να έχουμε ειδοποιήσει κανέναν, ήταν να έρθουμε και να βοηθήσουμε. Συζήτησα με τη Δήμαρχο και είδα ότι οι ανάγκες είναι πολύ παραπάνω. Οι εντολές στους ανθρώπους τους δικούς μας, είναι να προσπαθήσουν να κάνουν ό,τι καλύτερο γίνεται και όχι μόνο αυτοί που είναι εδώ, αλλά και τα συνεργεία τα οποία έχουμε φέρουμε εδώ να κάνουν δουλειά. Δεν χρειάζεται να λέμε. Το θέμα είναι να κάνουμε έργα και ο κόσμος να σταματήσει να υποφέρει. Αυτό. Όλα τα άλλα είναι λεπτομέρειες οι οποίες δεν χρειάζεται να τις συζητάμε. Το θέμα είναι τι μπορούμε να κάνουμε. Σας λέω λοιπόν ότι εμείς για άλλη μια φορά θα το πράξουμε. Ό,τι συζητάμε και ό,τι υποσχόμαστε το πράττουμε. Τίποτα παραπάνω», ήταν τα λόγια του ηγέτη του Ολυμπιακού.

Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/735222/video-o-vaggelis-marinakis-episkeftike-tou-plimmuropatheis-sti-mandra/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.