Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

Η παρακάμερα του Άρης - Ολυμπιακός



Ο Άρης αντιμετώπισε τον Ολυμπιακό σε νοκ άουτ ημιτελικό για το Κύπελλο Ελλάδας (49-56), με την "κίτρινη" ΚΑΕ να παρουσιάζει την… παρακάμερα της αναμέτρησης.

Ο Άρης δεν τα κατάφερε στον νοκ άουτ ημιτελικό με τον Ολυμπιακό (49-56), με τον ημιτελικό να έχει πάθος, ένταση και αντιδράσεις από τους παίκτες, τους προπονητές αλλά και τον κόσμο, όπως μπορείτε να δείτε στην παρακάμερα που δημοσίευσε η “κίτρινη” ΚΑΕ στο επίσημο κανάλι της στο Youtube.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.