Δεν είναι ικανοποιημένος με την απόδοση του ο γκαρντ/φόργουορντ των Σίξερς, Μπεν Σίμονς, παρά το γεγονός ότι έως τώρα έχει… βγάλει μάτια.
Ο rookie της Φιλαδέλφεια έχει ξεκινήσει φανταστικά τη φετινή σεζόν, μετρώντας έως τώρα 18,4 πόντους, 9,1 ριμπάουντ και 7,7 ασίστ σε επτά συμμετοχές. Παρόλα αυτά, πιστεύει πως έχει και άλλα πολλά να βγάλει στο παρκέ και δε δείχνει ικανοποιημένος με τα συγκεκριμένα νούμερα.
«Πραγματικά, πίστευα πως θα έπαιζα ακόμη καλύτερα. Πρέπει να αρπάξω την ευκαιρία γιατί είναι υπέροχα να αγωνίζεσαι στο ΝΒΑ. Αγαπώ αυτό που κάνω και δε θα το άλλαζα με τίποτα. Είναι τιμή μου να βρίσκομαι εδώ και το μόνο που έχω να κάνω είναι να συνεχίσω να δουλεύω», τόνισε χαρακτηριστικά ο Σίμονς μιλώντας στην ιστοσελίδα «Philadelphia Inquirer» και τον Κιθ Πόμπεϊ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.