Ανοίγει ο δρόμος για τη διεξαγωγή των πρώτων ηλεκτρονικών πλειστηριασμών μετά την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των συμβολαιογράφων Αθηνών-Πειραιώς να αναστείλουν την αποχή που είχαν κηρύξει.
Οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί θα γίνουν αύριο Τετάρτη στις 29 Νοεμβρίου, ενώ το νέο σύστημα αναμένεται να μπει σε εφαρμογή από το 2018 με στόχο ως το Μάιο του νέου έτους το 70% των πλειστηριασμών να γίνεται κανονικά.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/248659/xekinoyn-ayrio-oi-ilektronikoi-pleistiriasmoi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.