Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

«Πόλεμος» κυβέρνησης-ΝΔ για Καμμένο και πιθανή πρόταση μομφής



Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης «θα επιβεβαιώσει το νέο αδιέξοδο του, μετά και τις αποκαλύψεις για την offshore εταιρία της συζύγου του Μαρέβας Γκραμπόφσκι» και θα πρόκειται για «ομολογία ήττας», σχολίασε κυβερνητικός αξιωματούχος, μετά τη δήλωση του κ. Μητσοτάκη σε χθεσινοβραδινή τηλεοπτική συνέντευξη ότι είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να καταθέσει στη Βουλή πρόταση δυσπιστίας κατά του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου.

«Eάν όντως ο κ. Μητσοτάκης προχωρήσει σε πρόταση μομφής, θα πρόκειται για ομολογία ήττας. Απλά θα επιβεβαιώσει εμφατικά το νέο αδιέξοδό του μετά και τις αποκαλύψεις για την offshore της συζύγου του, για την οποία δεν έχει το ούτε το θάρρος ούτε την ευθιξία να απαντήσει. Θα πρόκειται για μία απέλπιδα προσπάθεια συσπείρωσης της κοινοβουλευτικής του ομάδας. Αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση θα βρεθεί υπόλογος», είναι το σχόλιο του κυβερνητικού αξιωματούχου.


Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε εφ όλης της ύλης συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Action24 εξαπέλυσε ολομέτωπη επίθεση στην κυβέρνηση αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο να καταθέσει πρόταση δυσπιστίας κατά του Πάνου Καμμένου.

Για πρόταση δυσπιστίας

«Ίσως κάποια στιγμή ξεχειλίσει το ποτήρι. Όλα τα όπλα τα κοινοβουλευτικά είναι στο τραπέζι. Θεωρώ, όμως, ότι επανειλημμένα ο κ. Καμμένος έχει εκθέσει τη χώρα, έχει δημιουργήσει πάρα πολλά προβλήματα προφανώς στον εταίρο του και όσο ο εταίρος του τον καλύπτει, όσο ο κ. Τσίπρας τον καλύπτει, τόσο είναι συνένοχος στις πράξεις και στις παραλείψεις του κ. Καμμένου», δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης στη συνέντευξή του.




http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=645087&catID=1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.