Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Θεοδωράκης: Διαλύετε τη μεσαία τάξη για να δώσετε μέρισμα

Θεοδωράκης: Διαλύετε τη μεσαία τάξη για να δώσετε μέρισμα

Για διάλυση της μεσαίας τάξης μέσω της υπερφορολόγησης για να δώσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μέρισμα έκανε λόγο από το βήμα της Βουλής ο επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης. Ανέφερε ότι «ήταν συνειδητή απόφαση της κυβέρνησης και το ομολογούν υπουργοί της» και προειδοποίησε ότι με τη πολιτική αντίληψη της κυβέρνησης «σε λίγο θα έχουμε φτωχούς που θα απλώνουν το χέρι για βοήθεια και μια προνομιούχα τάξη που θα παζαρεύει με την εκάστοτε εξουσία».

Κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι επιμένει στις σπατάλες του κράτους και πως δεν έχει κανένα σχέδιο για τους νέους και τους επαγγελματίες και επανέλαβε την πρόταση του Ποταμιού για τη θέσπιση Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος για όσους έχουν πληγεί από έκτακτες συνθήκες και την κρίση. «Όσο δεν αυξάνουμε τον πλούτο της χώρας θα κυνηγάμε την ουρά μας», επισήμανε.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.