Νέα συνάντηση σε δύο μήνες θα έχουν Τσίπρας και Μακρόν όπως συμφώνησαν στο γεύμα εργασίας που είχαν στο Παρίσι. Στη συνάντηση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με τον πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας Εμανουέλ Μακρόν συζητήθηκαν οι πολιτικές εξελίξεις στην Ευρώπη, η πορεία του ελληνικού προγράμματος, ο συντονισμός για την προώθηση των αναγκαίων μεταρρυθμίσεων για την Ευρωζώνη και το μέλλον της Ευρώπης, καθώς και η επιτάχυνση των γαλλικών επενδύσεων στην Ελλάδα.
Η επόμενη συνάντηση των δύο ανδρών θα γίνει τον Ιανουάριο του 2018 καθώς τότε συμφώνησαν να προγραμματιστεί η επόμενη συνάντηση των χωρών του Νότου. Σημειώνεται ότι οι συναντήσεις των χωρών του ευρωπαϊκού Νότου ήταν πρωτοβουλία που ξεκίνησε όταν στη Γαλλία προήδευε ο Ολάντ και έχει σημασία ότι συνεχίζονται και επί Μακρόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.