Για το επόμενο βήμα στην καριέρα του μετά την -πολύ πιθανή, όπως όλα δείχνουν- απόσυρση του από την ενεργό δράση μίλησε ο Κρις Μπος.
«Μάλλον δε θα ασχοληθώ με την προπονητική. Είναι πάντα ενδιαφέρον το μπάσκετ και θέλω να είμαι γύρω από αυτό», ανέφερε αρχικά ο Μπος μιλώντας στην εφημερίδα «Sun Sentinel» και συνέχισε:
«Είτε σε κάποια διοικητική θέση, είτε να ασχοληθώ με νεαρά παιδιά, μεταδίδοντας τους τις γνώσεις μου και το πάθος μου για το άθλημα», υποστήριξε ο πρώην παίκτης των Μαϊάμι Χιτ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.