Στο 86,1% έφθασε η συμμετοχή στο swap των ομολόγων, όπως προκύπτει απ' την επίσημη ανακοίνωση του ΟΔΔΗΧ, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες που είχε δημοσιεύσει νωρίτερα το newmoney.gr
Η εξέλιξη αποτελεί επιτυχία για τον ΟΔΔΗΧ και τον Πρόεδρο του Στέλιο Παπαδόπουλο, ο οποίος τοποθετήθηκε σε αυτή τη θέση απ' την προηγούμενη κυβέρνηση και σχεδίαζε αυτή την κίνηση απ' το 2013 προκειμένου η Ελλάδα να προσελκύσει και πάλι «κανονικούς», θεσμικούς επενδυτές πέρα από hedge funds.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.