Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Πρόεδρος ΔΕΗ: Πρέπει να φύγουν 4,5 εκατ. νοικοκυριά

Ένα γιγάντιο έργο -αυτό της μετακίνησης 4,5 εκατομμυρίων ρολογιών της ΔΕΗ στον ανταγωνισμό- θα χρειαστεί η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας ώστε να μειωθεί με βάση τις μνημονιακές απαιτήσεις το μερίδιο της εταιρείας στο 50% έως το 2020.


Όπως επεσήμανε χθες, Πέμπτη, ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Μανώλης Παναγιωτάκης στο πλαίσιο συνεδρίου για την ενέργεια, πρόκειται για ένα ανέφικτο και πρακτικά άστοχο σχέδιο που προκαλεί στρεβλώσεις.



Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/734765/proedros-dei-prepei-na-fugoun-45-ekat-noikokuria-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.