"Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, το ήθελα πάρα πολύ το 3Χ3. Είχα πολύ άγχος, γιατί έρχομαι από μία δύσκολη χρονιά με πολλούς τραυματισμούς. Έκανα ένα μήνα προετοιμασία λόγω των τραυματισμών. Δεν περίμενα πως θα τερματίσω πρώτη, γιατί δεν ήξερα πόσο έτοιμο είναι το σώμα μου για τον Μαραθώνιο. Η νίκη μου δίνει κίνητρο να συνεχίσω με περισσότερο πείσμα και θέληση. Θέλω να ευχαριστώ τον κόσμο για την ενθάρρυνση καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής. Ο κόσμος καταλαβαίνει την προσπάθεια και τον πόνο μας. Είμαι υπερήφανη που τερμάτισα ως Ελληνίδα στο Παναθηναϊκό Στάδιο. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου, Παναγιώτη Χαραμή, καθώς και τους χορηγούς μου, Stoiximan.gr, AdidasRhodes, Τerranova, Garmin και Amstel Free", δήλωσε η Ελληνίδα μαραθωνοδρόμος.
Photo Credits: Eurokinissi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.