Χωρίς σημαντικά προβλήματα άνοιξαν στις 8 το πρωί οι κάλπες για τον δεύτερο γύρο των εκλογών ανάδειξης ηγεσίας για τον νέο φορέα της προοδευτικής παράταξης.
Ορισμένα μεμονωμένα περιστατικά ξεπεράστηκαν γρήγορα και η διαδικασία εξελίσσεται ομαλά.
Αρκετά ικανοποιητικός είναι και ο ρυθμός προσέλευσης των μελών και φίλων για να ψηφίσουν τη νέα ηγεσία επιλέγοντας την Φώφη Γεννηματά ή τον Νίκο Ανδρουλάκη.
Περισσότερα στο http://fimotro.gr/?p=55464
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.