
Νέα ταλαιπωρία την Τρίτη 21 Νοεμβρίου, για το επιβατικό κοινό, λόγω της 24ωρης απεργίας των εργαζομένων στο Μετρό
Νέος γύρος ταλαιπωρίας περιμένει το επιβατικό κοινό της Αθήνας, την Τρίτη, το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών προχωρά σε 24ωρη απεργία «για να μην τους επιτρέψουμε να βάλουν τις αστικές συγκοινωνίες στον πάγκο του κέρδους και της ιδιωτικοποίησης», όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Κατά τη διάρκεια της απεργιακής κινητοποίησης δεν θα κινηθούν οι γραμμές 2 και 3 του Μετρό. Η γραμμή 1 (ΗΣΑΠ) θα λειτουργεί κανονικά, όπως και το Τραμ, τα Λεωφορεία, ο Προαστιακός και Τρολέι.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2017/11/24_20.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.