Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Αργεντινή: Οξυγόνο για άλλες 24 ώρες για τους 44 του υποβρυχίου San Juan

Στο αποκορύφωμά της πλησιάζει η τραγωδία των 44 μελών του αργεντίνικου υποβρυχίου San Juan, το σήμα του οποίου χάθηκε στα βάθη του Νοτίου Ατλαντικού Ωκεανού πριν από λίγες ημέρες. Τα συνεργεία διάσωσης του Πολεμικού Ναυτικού, δεν έχουν να αντιμετωπίσουν μόνο τις κάκιστες καιρικές συνθήκες, αλλά και τον χρόνο, ο οποίος κυλά με υπερβολική ταχύτητα, καθώς απομένουν λιγότερες από 24 ώρες πριν εξαντληθεί και η τελευταία ανάσα οξυγόνου στο υποβρύχιο, τη στιγμή που οι υπεύθυνοι δεν έχουν καταφέρει ούτε καν να εντοπίσουν το στίγμα του San Juan στα σκοτεινά βάθη της μεγάλης θάλασσας.

Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/world/article/733869/argedini-oxugono-gia-alles-24-ores-gia-tous-44-tou-upovruhiou-san-juan/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.