Η άτυχη 85χρονη νοσηλευόταν 13 ημέρες στη ΜΕΘ - Αναγνωρίστηκε και ο 22ος νεκρός - Πρόκειται για τον 70χρονο οδηγό Χρήστο Γεωργακόπουλο
Δεν έχει τέλος η τραγωδία στη Μάνδρα που μετράει ακόμα νεκρούς από τις πλημμύρες που σάρωσαν την περιοχή πριν από 13 ημέρες.Όπως έγινε γνωστό σήμερα κατέληξε στο Θριάσιο Νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν μια 85χρονη η οποία ειχε μεταφερθεί βαρύτατα τραυματισμένη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας από την πρώτη ημέρα της τραγωδίας.
Πρόκειται για τον 70χρονο κυνηγό Χρήστο Γεωργακόπουλο που ήταν μόνιμος κάτοικος Αθήνας με καταγωγή από το Σανταμέρι Αχαΐας.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/greece/article/735595/alert-stous-23-oi-nekroi-apo-tis-plimmures-sti-mandra-katelixe-sto-thriasio-ilikiomeni/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.