Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Ιαπωνία: Ζήτησαν συγγνώμη επειδή το τραίνο αναχώρησε 20 δευτερόλεπτα πιο νωρίς

Απολογίες και συγχώρηση από το επιβατικό κοινό ζήτησε η διοίκηση της εταιρεία σιδηροδρόμων Tsukuba Express, που εκτελεί δρομολόγια ανάμεσα στο Τόκιο και την Τσουκούμπα, διάρκειας 45 λεπτών.


«Λυπόμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία» αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία. Αιτία; Ένα τραίνο αναχώρησε στις 9:44:20, αντί για 9:44:40 που είχε προγραμματιστεί. Σύμφωνα με την εταιρεία, το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν το προσωπικό δεν έκανε επαρκή έλεγχο της ώρας αναχώρησης. Στην ίδια ανακοίνωση, η εταιρεία διευκρινίζει ότι ουδείς εκ των πελατών διαμαρτυρήθηκε για το πρόωρο της αναχώρησης.

Το περιστατικό επιβεβαιώνει την αξιοπιστία των σιδηροδρόμων της Ιαπωνίας, αφού πολύ σπάνιο τα τραίνα φεύγουν σε διαφορετικό χρόνο απ’ αυτόν που έχει προγραμματιστεί.


Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/732189/iaponia-zitisan-suggnomi-epeidi-to-traino-anahorise-20-deuterolepta-pio-noris/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.