Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

ΣΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ "Αυτοκίνηση 2017" ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ, ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΞΙΦΑΣΚΙΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.