Σημαντικά μεγαλύτερο από πέρσι, είναι το ποσό που θα διατεθεί για τη στήριξη των πιο αδύναμων αλλά και για να «αποκατασταθούν αδικίες που προκάλεσαν νόμοι των προηγούμενων κυβερνήσεων», όπως για παράδειγμα η παρακράτηση εισφορών υγείας επί πλασματικών και όχι επί των πράγματι καταβαλλόμενων συντάξεων, δήλωσε η υπουργός Εργασίας Εφη Αχτσιόγλου. Σύμφωνα με την ίδια, φέτος όπως και πέρυσι είναι η υπέρβαση των δημοσιονομικών στόχων που αφήνει στην κυβέρνηση το περιθώριο να επιστρέψει στην κοινωνία την υπεραπόδοση του πλεονάσματος.
Για την γ’ αξιολόγηση που αναμένεται σε μεγάλο βαθμό να κρίνει τους όρους με τους οποίους η χώρα θα βγει από την εποχή των μνημονίων, η υπουργός σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Έθνος της Κυριακής, ανέφερε πως η διαπραγμάτευση εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς, σε μια ατμόσφαιρα αρκετά ευνοϊκότερη από το παρελθόν, η οποία επανακαθορίζεται από τη θετική στιγμή που υπάρχει στην ελληνική οικονομία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.