Γεννηματά: Συμμετοχή-μήνυμα στον κατήφορο της κυβέρνησης - Αντικυβερνητική ψήφο ζήτησε ο Θεοδωράκης - Καμίνης: Φτιάχνουμε μια μεγάλη παράταξη - Ανδρουλάκης: Νέα εποχή για την παράταξη - Μανιάτης: Ανατρέπουμε την παραταξιακή στασιμότητα - Ραγκούσης: Η ώρα των πολιτών
Χαμόγελα έχει σκορπίσει στα επιτελεία των υποψηφίων αρχηγών η ανταπόκριση των πολιτών.Λίγο μετά τη 1μμ η συμετοχή έσπασε το φράγμα των 100 χιλιάδων, ενώ στις 17:30 αυτοί που είχαν ψηφίσει ξεπέρασαν τις 160.000. Περίπου το 1/3 των ψηφισάντων είναι στην Αθήνα και τα 2/3 στην επαρχία.
Ομαλά εξελίσσεται η ψηφοφορία και στα εκλογικά κέντρα του εξωτερικού. Η διαδικασία ξεκίνησε χωρίς προβλήματα στο 90% των εκλογικών τμημάτων ενώ όλες οι κάλπες είχαν ανοίξει μέχρι τις 9.30πμ.
Οι επιτελείς της επιτροπής Αλιβιζάτου βρίσκονται σε ετοιμότητα για τυχόν προβλήματα στην ηλεκτρονική διασύνδεση των εκλογικών τμημάτων.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/730735/kedroaristera-170-hiliades-polites-ehoun-psifisei-gia-neo-arhigo/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.