Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

Στις 15 Δεκεμβρίου οι υπογραφές για τον ΟΛΘ

OLTH
Στις 15 Δεκεμβρίου πρόκειται να υπογραφεί η σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), όπως γνωστοποίησε ο συντονιστής και εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος του προτιμητέου επενδυτή, δηλαδή της κοινοπραξίας DIEP GmbH-Terminal Link SAS-Belterra Ltd, Σωτήρης Θεοφάνης.
Μιλώντας από το βήμα του 21ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Logistics, που διοργανώνει σήμερα και αύριο στη Θεσσαλονίκη, η Ελληνική Εταιρεία Logistics Βορείου Ελλάδος, ο κ. Θεοφάνης, επισήμανε, ακόμη, ότι στην ουσία όλων των πραγμάτων, που αφορούν το λιμάνι της πόλης, βρίσκεται η 6η προβλήτα, καθώς "εκεί θα παιχτεί στην ουσία το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας".


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.