Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Στο Μαξίμου ο 11χρονος Αμίρ: Συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό

Στο Μέγαρο Μαξίμου βρέθηκε στις 2:30 το μεσημέρι ο 11χρονος Αμίρ, που δέχθηκε επίθεση στο σπίτι του από αγνώστους, μετά το σάλο που προκλήθηκε γιατί ενώ είχε κληρωθεί να κρατήσει την ελληνική σημαία τελικά κράτησε την ταμπέλα με το όνομα του σχολείου του στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου.


Το αγόρι από το Αφγανιστάν πήγε στο Μαξίμου μαζί με τον υπουργό Μετανάστευσης, Γιάννη Μουζάλα και τον αντιδήμαρχο μεταναστών και προσφύγων της Αθήνας, Λευτέρη Παπαγιαννάκη.

Ο Αμίρ συναντήθηκε με τον κ. Μουζάλα την Παρασκευή, ενώ συνομίλησε τηλεφωνικά με τον πρωθυπουργό.


Πηγή: http://www.protothema.gr/greece/article/728216/sto-maximou-o-11hronos-amir-tha-sunadithei-me-ton-prothupourgo/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.