Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Μήνυμα 10χρονης στον Τραμπ: Μην απελάσετε τους γονείς μου

“Μην με χωρίσετε από την οικογένειά μου. Είναι σκληρά εργαζόμενοι, έντιμοι άνθρωποι”. Είναι το μήνυμα που βιντεοσκόπησε η δεκάχρονη Ρονάιντ Κριστίνα Ποντιέ, με αποδέκτη τον αμερικανό πρόεδρο, Ντόναλντ Τραμπ, για να εμποδίσει την απέλαση των γονιών της. 


Η Ρονάιντ έχει αμερικανική υπηκοότητα, καθώς γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Μαϊάμι. Ωστόσο οι γονείς της αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να απελαθούν, εάν ο αμερικανός πρόεδρος σταματήσει το καθεστώς προσωρινής προστασίας που παρέχει σε περίπου 50.000 μετανάστες από την Αϊτή, που έφθασαν νόμιμα στις ΗΠΑ. 



Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/world/article/733358/minuma-10hronis-ston-trab-min-apelasete-tous-goneis-mou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.