Ο Σάββας Θεοδωρίδης έδωσε υπόσχεση πως ο Ολυμπιακός θα είναι καλύτερος και θα μιλήσει την 1η Ιανουαρίου για το τι θα γίνει, καλώντας τον κόσμο να περιμένει μέχρι τότε. Με ποιον παρομοίασε τον Ταχτσίδη
Αναλυτικά, όσα είπε ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού στην CosmoteTV:
«Νομίζω ότι ήταν ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα για τον Ολυμπιακό. Το χρωστούσαμε στον κόσμο μετά την εμφάνιση που κάναμε με τον Παναθηναϊκό. Ήταν ένας δυνατός Ολυμπιακός, που διεκδίκησε το αποτέλεσμα απέναντι σε μία ομάδα με 30 φορές μεγαλύτερο μπάτζετ, την καλύτερη του κόσμου.
Ο κόσμος ήταν άψογος και υπόσχομαι πως ο Ολυμπιακός θα είναι πολύ καλύτερος. Την 1η Ιανουαρίου θα τους πω τι θα γίνει, να περιμένουν μέχρι τότε.
Τα δώσαμε όλα και οι παίκτες έπαιξαν ψυχωμένα. Μου έκανε εντύπωση ο Ταχτσίδης και μου θύμισε τον Στολτίδη. Χρειαζόμαστε τέτοιους παίκτες, όπως και ο Σισέ. Αφιερώνουμε σε όλους τους φιλάθλους το αποτέλεσμα, γιατί τους στεναχωρήσαμε, αλλά θα τους αποζημιώσουμε. Ο Ολυμπιακός έκανε το καθήκον του στην Ευρώπη και ήρθε ισόπαλος με την μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου.
Τώρα θα ασχοληθούμε με το πρωτάθλημα που μας ενδιαφέρει περισσότερο. Φοβερή η έμπνευση του προέδρου να βραβεύσουμε τον Βαλβέρδε».
http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/sabbas-theodwridis-o-kosmos-tou-olumpiakou-na-perimenei-ws-tin-1i-ianouariou/3472752
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.