Ένα πολύ παράξενο ατύχημα συνέβη ακριβώς μετά το τέλος του αγώνα με τον Sebastian Vettel να έχει επαφή με τον Lance Stroll. Το μονοθέσιο του Γερμανού καταστράφηκε στο πίσω μέρος και έτσι γύρισε πίσω επάνω στην Sauber του Wehrlein.
Κανείς από τους 2 δεν τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες.
πηγή: http://f1fan.gr/?p=53271
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.