
Εντυπωσιασμένος από την επίσκεψή του στο Σικάγο ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας έγραψε στο Twitter...
«Το Σικάγο είναι παράδειγμα μια πόλης που αντιμετώπισε την αποβιομηχάνιση με στροφή σε μια οικονομία που στηρίζεται στην έρευνα και στην καινοτομία».
https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/politikes-eidhseis/178134/to-tweet-tou-prothypourgoy-gia-to-sikago
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.