Ο Γιώργος Αγγελόπουλος ετοιμάζει βαλίτσες για το εξωτερικό!
Πληροφορίες λένε ότι στον όμορφο Σκιαθίτη έγινε πρόταση από το Survivor της Αμερικής να πάρει μέρος ως νικητής του ελληνικού Survivor. Διαβάστε παρακάτω…
Μάλιστα το concept του συγκεκριμένου παιχνιδιού θέλει τους νικητές των Survivor ανά τον κόσμο να ταξιδεύουν στον Αμαζόνιο και να ζουν την απόλυτη εμπειρία δράσης.
Το Λοιπόν αναφέρει επίσης ότι η παραγωγή του Survivor της Αμερικής ζήτησαν από τον Ατζούν Ιλίτζαλι την άδεια να πάρει μέρος ο νικητής του Τούρκικου και του Ελληνικού Survivor και εκείνος δέχτηκε!
Το Λοιπόν αναφέρει επίσης ότι η παραγωγή του Survivor της Αμερικής ζήτησαν από τον Ατζούν Ιλίτζαλι την άδεια να πάρει μέρος ο νικητής του Τούρκικου και του Ελληνικού Survivor και εκείνος δέχτηκε!
Βέβαια, για να συμβεί αυτό δεν θα πρέπει μόνο να συμφωνήσει ο παίκτης, αλλά και να μπορεί να μιλήσει άπταιστα αγγλικά, καθώς όλη η παραγωγή θα γυριστεί στα αγγλικά! Σε αντίθετη περίπτωση κάποιος άλλος μπορεί να πάει στη θέση του μετά από επιλογή.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.