Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Η Ελένη Μενεγάκη έκανε πρεμιέρα ανανεωμένη και super sexy…!

Ελένη Μενεγάκη

Δείτε όλα όσα είπε στην έναρξη μέσα από το νέο της πλατό...

Η Ελένη Μενεγάκη έκανε πρεμιέρα το μεσημέρι της Δευτέρας, με ανανεωμένους τίτλους αρχής, ανανεωμένο πλατό και βέβαια… ανανεωμένη Ελένη. Ντυμένη στα λευκά με ένα μακρύ φόρεμα που άφησε πολλές φορές -επικίνδυνα- εκτεθειμένα στον φακό τα sexy πόδια της, η παρουσιάστρια κάθισε ευθύς αμέσως στην κόκκινη πολυθρόνα της και είπε κοιτάζοντας την κάμερα:

«Καλησπέρα σας και καλή σεζόν! Φτάσαμε 9 Οκτώβρη για να πούμε το πρώτο μας καλωσόρισμα στο ολοκαίνουριο μας σπίτι. Ξέρω ότι φέτος έχετε ακούσει πολλά: Η Ελένη αλλάζει, θα κάνει, θα φτιάξει… Τι θα είναι; Πώς θα είναι; Σκηνικά, πράγματα… Κοιτάξτε, θα έχουμε μπροστά μας εννέα ολόκληρους μήνες για να τα δούμε, να τα χορτάσουμε και να τα ζήσουμε μαζί. Φέτος έχω σκοπό να βρεθώ πολύ πολύ κοντά σας, στη γειτονιά σας, στο σπίτι σας…

Θέλω να έρθω εκεί, θέλω να μιλήσουμε μαζί, θέλω να πούμε τα πάντα! Θέλω να κάνουμε ότι σας αρέσει και θέλω να έρθετε κι εσείς στο δικό μου σπίτι. Στο δικό μου σπίτι που το έχω φτιάξει, το έχω κάνει πιο ζεστό, πιο ζωηρό, πιο διαφορετικό από ό,τι θυμάστε τις τελευταίες δύο δεκαετίες και παραπάνω που είμαστε μαζί. Θα περιμένω όλους εσάς να έρθετε να παίξουμε, να τραγουδήσουμε, να κάνουμε τα δικά μας ρε παιδί μου! Να σας πιάσω και να με πιάσετε. Θα είμαι εδώ μέχρι το καλοκαίρι και θα είμαστε παρέα».

Στη συνέχεια, η Ελένη Μενεγάκη παρουσίασε τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο, τον πιο παλιό και στενό της συνεργάτη, μέσα από τη δική του κινηματογραφική αίθουσα!


Νωρίτερα, ο Δημήτρης Κοντομηνάς είχε εισβάλει μαζί με τον Βασίλη Παπαδρόσο και τον Δήμο Βερύκιο στο καμαρίνι της. Ο πρόεδρος του Alpha ευχήθηκε στην παρουσιάστρια για τη νέα σεζόν και στη συνέχεια επισκέφθηκε το νέο της πλατό.

Η ανακοίνωση του Alpha για την Ελένη Μενεγάκη

Η Ελένη έκανε πρεμιέρα με μία εβδομάδα καθυστέρηση. Η επίσημη ανακοίνωση του καναλιού ανέφερε τα εξής:

«Ακόμα και οι πιο μεγάλες προγραμματισμένες πρεμιέρες αλλάζουν ημερομηνία όταν δεν είναι έτοιμα τα σκηνικά. Πόσο μάλλον όταν είσαι άνθρωπος που κοιτάει και την τελευταία λεπτομέρεια.

Έτσι, η «Ελένη» θα μπει στο σπίτι της και στο σπίτι σας μία εβδομάδα μετά, δηλαδή την Δευτέρα 9 Οκτωβρίου!

Μαζί με την Ελένη Μενεγάκη οι: Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος, Ελιάνα Χρυσικοπούλου, Τάσος Τεργιάκης και η Νάνσυ Ζαμπέτογλου.

Στα παιχνίδια μαζί της ο Σπύρος Μαργαρίτης και ο Μάκης Πουνέντης.

Μαγειρική: Γιώργος Παπακώστας, Πέτρος Συρίγος.

«Ελένη»: Ραντεβού στις 9 Οκτωβρίου, στις 13.00».

Ελένη Μενεγάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.