Δυο ναι οι παίκτες μέχρι αυτί την ώρα που είναι σήμερα αήττητοι στην δοκό…Η Ευαγγελία από τους ωκεανούς και ο Μαυρίδης από τους κόκκινους!
Mάλιστα σαν να φαίνεται εδώ στο Υouweekly.gr ότι ο Μαυρίδης παίζει για την ασυλία και οι υπόλοιποι κόκκινοι για την ψηλό πλάκα τους…
Ένα είναι το σίγουρο και θυμηθείτε μας…Εάν χάσουν οι μπλε ή οι κόκκινοι και βγάλουν Μαυρίδη η Eυαγγελία θα γίνει επανάσταση στα Social media…
Δείτε την νίκη του Μαυρίδη απέναντι στην ολυμπιονίκη Μιλλιούση και τι του είπε η κοπέλα παραδεχόμενη την ήττα της παρακάτω στο βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.