Δείτε τι συνέβη μεταξύ τους στο αγώνισμα!
Στο σημερινό αγώνισμα του Nomads, ο Γιώργος Μαυρίδης κέρδισε την Δήμητρα Φραντζή και έκανε το 8-5 στο παιχνίδι, κάτι που εκνεύρισε την προπονήτρια και γυμνάστρια στίβου.
Ο Μαυρίδης, στο τέλος του αγωνίσματος, πήγα να δώσει το χέρι του στην Φραντζή, η οποία εκνευρισμένη από την ήττα, τον αγνόησε επιδεικτικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.