Το ότι έχασαν την ασυλία βγάζουν τα χειρότερα ένστικτα στους άντρες της ομάδας των κόκκινων αφού κάθονται στο τραπέζι και θάβουν τις γυναίκες…
Μάλιστα ο Κωνσταντίνος είπε χωρίς ενδοιασμό και χαμογελώντας ότι θα μείνουν οι δυνατοί, υπονοώντας ότι καλά έκαναν και ψηφίσαν την Μαντώ για μονομάχο… Αυτό μου μας έκανε εντύπωση είναι ο κυνισμός του μπροστά στην κάμερα…
Κατά τα άλλα έχουμε συγκίνηση με γράμματα συγγενών στους παίκτες τη φωτιάς… Δείτε το τρέιλερ αποκλειστικά στο Υouweekly.gr:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.