Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Nomads: Αρπάχτηκε με τους ντόπιους ο Παναγιώτης Βασιλάκος! «Ήθελαν να μας ξεφτιλίσουν…»

Nomads

Δείτε για ποιον λόγο εξοργίστηκε ο παίκτης από την ομάδα της Ζούγκλας!
Οι άντρες από την ομάδα της Ζούγκλας στο Nomads βρήκαν κάποιους ντόπιους που έπαιζαν μπάσκετ, οι οποίοι και τους κάλεσαν να παίξουν μαζί.

Ο Παναγιώτης Βασιλάκος, όμως, θεώρησε πως οι Φιλιππινέζοι αντίπαλοί του έπαιζαν σκληρά! «Εάν θέλω να κερδίσω, θα κερδίσω. Αλλά παίζω ήρεμα για να απολαύσω το παιχνίδι. Αυτοί παίζουν σκληρά αλλά για μένα είναι παιδιά. Γι’ αυτό δεν παίζω, παίξτε δύο – δύο», τους είπε και έφυγε από το ματς.

«Τα Φιλιππινεζάκια μπήκαν στο ματς με τσαμπουκά, ήθελαν να μας ξεφτιλίσουν, να μας αποδυναμώσουν, αλλά μετά άρχισαν και βάραγαν σε κάθε φάση», είπε λίγο αργότερα ο Βασιλάκος.

Δείτε στο απόσπασμα από το Nomads όλα όσα έγιναν…


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.